Nyheter fr busarna!

Imorgon blir knattarna 3 veckor, jag säger det igen - vars försvinner tiden!?
Tre-veckors dagen ska firas med ett stort äventyr, dom ska få flytta ner till valphagen! Där får dom gott om utrymme att busa på. För nu är den populäraste leken "Sisten ut ur Lådan" och tro mig - den är dom mästare på!
Alla mår bra och växer på, tänderna kikar fram och nyfikenheten är stor. Dom har fått busa fritt i vårt sovrum, det var en höjdare tyckte de allihop. Igår fick de små även in en liten vattenskål för första gången... och flattar som dom är så invigdes Poolen ;-) Dricka finns det i mjölkbaren så ett kar att bada i fick det bli enades alla om.
Här kommer lite bilder från de senaste dagarna;

Husse har fullt upp att hålla koll på oss!



Jag är visst väldigt lik min mamma säger dom
Söting!
Jag vill ut!
Vi med!
Oooh! vad är detta?
En pool!
Nu badar vi :)

Det var allt från oss idag, på återseende imorgon :-)
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Hur söt får man bli?

2009-09-08 @ 11:32:34
Postat av: Lisa & Co

Ni anar inte hur kul det är med alla kort..... Känns som om man är med på nåt vis ;-)

Det händer ju saker hela, hela tiden..... Synd att det går så fort bara.... eller??? Ni kanske börjar vara slutkörda vid det här laget??

Pussa på dom från oss!!

2009-09-08 @ 17:30:15
URL: http://www.jim-lisa.se
Postat av: Pernilla & Blizzak

Men OJ så de växer, härlig present de får i morgon när det ska firas 3 veckors dagen!!:)

Ni är super bäst du och Peter, vilken mormor & morfar:)

Kramar i massor från Pernilla & BLizzak - P.s blir det ngn filmsnutt?

2009-09-08 @ 17:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0