Hej & Hå!

Här går tiden undan! Småttingarna är redan 10 dar idag. 1-veckors dagen firades som skrivet med kloklippning & avmaskning, gick bra! Även om vissa tyckte att de hade viktigare saker att göra ;) Alla har nu öppnat ögonen och kommit på vad benen är till för! Börjar bli livat i lådan. Imorgon ska de få smaka lite köttfärs, blir nog en spännande upplevelse för svarta ligan.

Här kommer blandade bilder från veckan;

Smaskens med mjölk!

Hej hej!
Goding!
Skönt m en tuppis i matte & husses säng

Mys!
Vila på maten

Jag har min egen stil ;)

Vadå flat? Jag är ju varg!
Sötnos!
Testar husses nos :)

Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: Pernilla & Blizzak

Gud så vackra de är, kikar lite också se jag på någon bild:)

Oj så sugen jag blir på att få gosa med dem, krama på alla från oss i Härnösand, extr pussar från Blizzak till Alta och barnen

Kram Pernilla & Co

2009-08-30 @ 11:58:27
Postat av: Lisa & Co

Nytt försök till kommentar..... ville jag bara säga att dom e för myyyysiga - men det vet ni ju redan!!!!

Pussa på dom från oss

2009-08-30 @ 19:52:50
URL: http://www.jim-lisa.se
Postat av: Lisa & Co

Nytt försök till kommentar..... ville jag bara säga att dom e för myyyysiga - men det vet ni ju redan!!!!

Pussa på dom från oss

2009-08-30 @ 19:53:40
URL: http://www.jim-lisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0