Hallå från hagen!

Nu har småttingarna flyttat in i hagen. Stor plats att busa runt på ;-) Alla trivs bra och njuter av att få upptäcka en "ny värld". Här kommer lite bilder;

Matte säger att jag är en riktig sötnos ;-)
Hej o Hå! Här kommer jag!
Man blir trött oxå av flytt
En pömsig goding
Hmm vad ska jag nu hitta på?
Kom igen!
Nu har jag dig!
Buse!
Vårt nya hem :-)

Imorgon ska småttingarna fotas en och en, få se om vi kanske får till några ståbilder också... ska väl börjas i tid ;-)

Önskar alla en Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Pernilla & Blizzak

Å rena rama lekparken:) vilken lyxig valphage de små liven har fått.

De ser så fina ut så - längtar efter bilderna på dem en och en:)

Trevlig kväll på er alla hälsar Pappa Blizzak med Co

2009-09-11 @ 18:34:13
Postat av: Heléne

Å "swimmingpoolen" är med ser jag.

Du har väl börjat träna vattenarbete med dem förstår jag ;o)

2009-09-11 @ 18:36:52
Postat av: Lisa & Co

Vicken valphage - rena lyxen!!! Oj, va kul dom ska ha!!!! De e bra att ni skämmer bort dem redan från början;-)

2009-09-11 @ 20:46:43
URL: http://www.jim-lisa.se
Postat av: Monica

Hej, är på resande fot och använde hotellets dator för att kolla in valparna. Vilka fina valpar och vilka fina bilder. Jättekul att Ni lägger ut nya bilder! Skulle vara kul att se valparna i verkligheten. Ha det bra, vi hörs igen! //Monica

2009-09-12 @ 19:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0